X

Investoimme asiakkaan palvelukokemukseen koronavuodesta huolimatta

Uutiset täyttyvät uusista koronasta johtuvista lomauttamisista ja irtisanomisista. Leikkaukset vaikuttavat väistämättä näiden yritysten palvelun laatuun. R-Office valitsi kuitenkin toisen linjan. Jo pelkästään keväästä syksyyn päälukumme on kasvanut yli 20 %. Uudet palkatut asiantuntijat vahvistavat merkittävästi palvelukykyämme kaikilla toimialueilla etelästä pohjoiseen ja idästä länteen. Olemme samalla päivittäneet omaa digimarkkinointiosaamista vastaamaan nykypäivän ja nykyasiakkaiden vaatimuksia. Ja kasvu jatkuu edelleen – tälläkin hetkellä meillä on muutamia rekryjä päällä. Tavoitteena ei ole pelkästään säilyttää, vaan vahvistaa sitä henkilökohtaista palvelukokemusta, josta R-Office on ollut pitkään tunnettu. ”Ihmiseltä ihmiselle” -ajattelutapa on syvällä R-Officen yrittäjähenkisen palveluasenteen DNA:ssa.

 

R-Officen markkinointi on lisäarvoa tuottavaa palveluapexels-pixabay-262508

Markkinoinnilla yleisesti ei ole aina ollut paras mahdollinen maine. Tehottomana se on pelkkää mainontaa eri medioissa tai markkinointikirjeiden lähettelyä kohdentamattomana ristiin rastiin. Pahimmillaan markkinointi on jopa koettu ärsyttävänä – tuputetaan jotain mitä ei haluta tai ainakin täysin väärään ajankohtaan. Digitalisaatio on onneksi tuonut mukanaan uudenlaisen tavan markkinoida palveluja. Puhutaan inbound-markkinoinnista, jonka tavoitteena on tuoda potentiaalisia asiakkaita yrityksen pariin, eikä päinvastoin tyrkytetä itseään heille. Kun tarjoilemme mielenkiintoisia ja merkityksellisiä sisältöjä eri sähköisiin kanaviin kulutettavaksi, voi meistä kiinnostuneet ihmiset valita sieltä itselleen sopivaa informaatiota tukemaan omaa ostoprosessia. Ja mikä tärkeintä: silloin kun haluaa ja niissä kanavissa kuin haluaa. Markkinoinnista on siis tullut ennemminkin lisäarvoa tuottava palvelu, kuin pelkkä häiritsevä spämmäyskone. Ja tämä on myös meidän tavoitteemme. Haluamme jakaa mahdollisimman relevanttia tietoa eri ratkaisuista kohteen kiinnostuksen mukaan ja olla mukana tukemassa ostoprosessin kaikkia vaiheita. Jopa ennen kuin myyjään edes otetaan yhteyttä.

 

R-Office selättää koronan4Kasvu tarvitsee uusia tekijöitä

Uhmaten koronaa R-Officen johto teki alkuvuodesta päätöksen isosta myynnin rekryprojektista ja käynnisti keväällä siihen liittyvän koulutusohjelman. Koulutusohjelma sisälsi laajan paketin muun muassa asiakastyön preppaamista ja R-Officen ratkaisujen opiskelua. Putken toisesta päästä valmistui tehokas tiimi toimistotekniikan asiantuntijoita, joka aloitti työt Espoon, Kuopion, Mikkelin ja Oulun toimipisteissämme. Tehokas perehdytyskoulutus takasi sen, että tiimi pääsi todella nopeasti töihin käsiksi, eikä aikaa tuhlaantunut peukkujen pyörityksiin. Voit tutustua tuloksentekijöihimme täältä.

 

Uudet verkkosivut pohjana laadukkaammalle viestinnälle

Juuri valmiiksi saatu verkkosivu-uudistus on merkittävä osa uutta sisältöstrategiaamme. Verkkosivut ovat digitaalisen sisältömarkkinoinnin kulmakivi. Sieltä haetaan kaikki se perustieto, jota ostoprosessin edetessä tarvitaan. Nyt avattu sivusto on luonnollisesti vasta runko sen kasvaessa ja eläessä jatkuvasti. Julkaisemme säännöllisesti alaan liittyvää materiaalia, josta kukin löytää varmasti itselleen mielenkiintoista ja hyödyllistä luettavaa. Emme kuitenkaan olleet uudistuksen kanssa yksin. Koska webbisivujen suunnittelu ja koodaus ei ole meidän ydinosaamistamme, hankimme työn ulkoistettuna mikkeliläishelsinkiläiseltä Mainostoimisto Haajalta. Annoimme työn heille, jotka sen osaavat ja säästimme aikaa, rahaa sekä hermoja.

 

Riku4
Voisiko digiloikka sopia sinun yrityksellesi?

Muutos IT-alalla on niin valtavaa, että ”mikä tänään on uutta, on huomenna jo vanhaa”. Me r-officelaiset otamme tässä vahvan konsultatiivisen roolin ja tarjoamme omaa asiantuntemustamme asiakkaittemme liiketoiminnan tueksi. Kaikkea ei pidä osata itse – te voitte keskittyä oman liiketoimintanne tehokkaaseen pyörittämiseen ja antaa meidän pitää firman tietotekniset työkalut iskussa.

Uuden teknologian hyödyntäminen tuo mukanaan käyttömukavuutta ja tehokkuutta, mutta hyvin usein myös kustannussäästöjä. Voisiko digiloikka sopia teidän liiketoimintanne vauhdittajaksi? Jätä meille yhteystietosi, niin asiantuntijamme kartoittaa sitoumuksetta nykytilanteenne ja antaa sen pohjalta optimoidun ratkaisuehdotuksen. Vasta tulokset saatuasi voit päättää onko laadittu ratkaisu yrityksellesi sopiva vai ei.

Ota yhteyttä

Toivotan kaikille työntäyteistä syksyä – ei anneta koronan lannistaa! Me emme ainakaan anna!

Atte Lonkari

R-Officen markkinoinnista